Sabtu, 3 Disember 2011


Wah.. touching sekejap bila dengar lagu ni. Iringan muzik yang sederhana beserta vokal mantap Dyrga yang menusuk kalbu... Pada 1 Dis 2011 yang lalu, grup negara jiran ini telah menerima anugerah hits terbanyak di Youtube.

Menurut Dyrga, pada awalnya mereka tidak pernah terfikir jika video klip Di Saat Aku Mencintaimu akan mendapat maklumbalas yang sangat tinggi di Youtube. Idea awal memuatnaik video klip “Di Saat Aku Mencintaimu” adalah idea dari pengurus Dadali, Dicky Sundri.

“Terima kasih kami ucapkan kepada teman-teman, Dalies (penggemar Dadali Band) dimanapun berada, kerana sokongan dari kalian Dadali mendapatkan Rekor Muri untuk Viewer Youtube ( 2 juta hits) terbanyak dalam waktu singkat. sekali lagi kami ucapkan terima kasih.. jangan bosan-bosan ya untuk sokong kami,” ujar Dyrga.

 Tonton Live MTV Terbaru dari Indonesia di SINI

Mengapa kau pergi
Mengapa kau pergi
Di saat aku mulai mencintaimu
Berharap engkau jadi kekasih hatiku
Malah kau pergi jauh dari hidupku

Menyendiri lagi
Menyendiri lagi
Di saat kau tinggalkan diriku pergi
Tak pernah ada yang menghiasi hariku
Di saat aku terbangun dari tidurku

Aku inginkan dirimu
Datang dan temui aku
Kan ku katakan padamu
Aku sangat mencintai dirimu
Aku inginkan dirimu
Datang dan temui aku
Kan ku katakan padamu
Aku sangat mencinta

Menyendiri lagi
Menyendiri lagi
Di saat kau tinggalkan diriku pergi
Tak pernah ada yang menghiasi hariku
Di saat aku terbangun dari tidurku

Aku inginkan dirimu
Datang dan temui aku
Kan ku katakan padamu
Aku sangat mencintai dirimu
Aku inginkan dirimu
Datang dan temui aku
Kan ku katakan padamu
Aku sangat mencinta

Semoga engkau kan mengerti
Tentang perasaan ini
Maaf ku telah terbuai
Akan indahnya cinta
Maaf sungguh ku tak bisa
Untuk kembali padamu
Maaf ku telah terbuai
Akan indahnya cinta

Aku inginkan dirimu
Datang dan temui aku
Kan ku katakan padamu
Aku sangat mencintai dirimu
Aku inginkan dirimu
Datang dan temui aku
Kan ku katakan padamu
Aku sangat mencinta

Aku inginkan diri mu
Datang dan temui aku
Kan ku katakan padamu
Aku sangat mencinta
Disaat Aku Mencintaimu - Dadali

0 ulasan:

INFO TontonTV

Malaysia -
Click To Find Out More :
A step closer to your dreams
It's a great time to whizz off with an MPV
Most Wonder-ful Galaxy Series
Are you ready for the most thrilling undercover mission of your life?





Tutup My NuffnangTolong Support GANG :)

TOP Referer