Isnin, 12 Disember 2011


Angry Birds Seasons - Pada Oktober 2010, Rovio mengeluarkan edisi khas Angry Birds sempena perayaan Halloween. Angry Birds Halloween yang eksklusif kepada Apple iOS ketika itu dan berasingan daripada permainan utama, terdiri daripada tahap-tahap baru dengan muzik dan grafik bertema Halloween. Pada Disember 2010, Rovio mengeluarkan Angry Birds Seasons kepada peranti iOS, Android dan Symbian^3.

Seasons memperkenalkan 25 tahap bertema Krismas, satu untuk setiap hari menjelang perayaan itu, serupa dengan takwim Kedatangan. Kesemua versi merangkumi tahap-tahap Halloween yang sebelum ini eksklusif kepada Halloween dan ditawarkan sebagai aplikasi berbayar yang berasingan kecuali, versi Android yang percuma dan beriklan; Pemain Angry Birds Halloween di iOS menerima tahap-tahap Seasons sebagai naik taraf percuma. Versi Halloween pula diberi tajuk episod "Trick or Treat", sementara episod Krismas dijudulkan "Season's Greedings".




Pada Februari 2011, Rovio mengeluarkan kemas kini Hari Valentine kepada Angry Birds Seasons, bertajuk "Hogs and Kisses", lengkap dengan tahap-tahap dan grafik bertema baru, di samping ciri khas untuk mengirim mesej Hari Valentine yang bertema Angry Birds melalui Facebook. Pada Mac 2011, Rovio mengeluarkan kemas kini Hari St. Patrick yang bertajuk "Go Green, Get Lucky", diikuti oleh kemas kini Easter ("Easter Eggs") pada April 2011, "Summer Pignic" sempena musim panas pada Jun 2011, dan "Moon Festival" sempena Perayaan Kuih Bulan Cina pada September 2011.

Pada Oktober 2011, Angry Birds Seasons edisi 2012 dimulakan dengan "Ham'O'Ween" dikeluarkan dan memperkenalkan seekor burung baru yang boleh menggelembung. Pada Disember 2011, episod "Wreck the Halls" keluar sempena musim Krismas.


Keperluan Sistem :
  1. Windows XP , Vista , Windows 7
  2. RAM 512MB
  3. CPU 1 GHz
  4. Serasi Graphic OpenGL 1.3 
Download :
KLIK SINI [ Tunggu 5 saat dan Skip Ads ]


0 ulasan:

INFO TontonTV

Malaysia -
Click To Find Out More :
A step closer to your dreams
It's a great time to whizz off with an MPV
Most Wonder-ful Galaxy Series
Are you ready for the most thrilling undercover mission of your life?





Tutup My NuffnangTolong Support GANG :)

TOP Referer